Saturday, February 27, 2010

Score A - Alhamdulilah ...tersenarai dalam TOP 20











27/02/2010 - Awal pagi sudah bergegas ke BTS untuk menyelia pendaftaran kursus NDO untuk dua bakal Biz Partner. Yang hebatnya mereka ini tidak pernah menghadiri B.O.O.M tapi terus berminat untuk ke NDO....insyaAllah boleh jadi top leader suatu hari nanti. Satu lagi phenomena yang dirasakan hebat...rombongan satu bas dari Kelantan hanya untuk menghadiri NDO. Hebat!!! Mereka sanggup berkelana sebegitu jauh untuk menuntut ilmu... anda bila lagi?
Selepas semuanya selesai bergegas balik kampung zaujah..pak sedara @ Wak Amat menikahkan anak perempuanya & majlis perkahwinan yang agak grand. Kena all-out hari ni sebab esok sibuk dengan mesyuarat PIBG, NDO & group meeting.
Alhamdulilah, dengan tidak disangka-sangka mendapat khabar gembira bila membuka email semasa berehat sebentar dari rewang. TOP 20 DIRECT SPONSOR & TOP 20 PERSONAL SALES. Semakin bersemangat untuk meneruskan perjuangan ini. Ya Allah aku bersyukur dengan segala pemberian & kurniaan Mu & berilah aku kejayaan yang lebih hebat..amin ya rabbal alamin..

No comments: